Informācija

2022. gada 18. febr.

Jaunākās grāmatas februārī!

 Klikšķinot uz grāmatu nosaukumiem, tiks atvērts Krāslavas novada bibliotēku kopkatalogs, grāmatas pieejamība, anotācija.

Grāmatas pirmsskolas un

jaunākā skolas vecuma bērniem

Dobele,Maira. Lupatiņi pie galda

Lupatiņupilsēta

Bēge,Dīters. Mēs – cilvēki

Atpile-Jugane,Ineta. Lobuo i nalobuo

Stāraste,Margarita. Brīnumzemes pasakas

Valjamss,Deivids. Pasaulē briesmīgākie bērni 2. 2. daļa

Dirgēla,Toms. Gustavs Salmiņš liek no augšas

Gutničenko,Alla. Neparastās profesijas

Hai,Magdalena. Šausmu veikaliņš un pazudušo zobu noslēpums

Lāšena,Elīsabete Hellanne. Es esmu Dzīve

Lāšena,Elīsabete Hellanne. Es esmu Nāve

Lobels,Ārnolds. Vardes un Krupja piedzīvojumi

Samauska,Ieva. Kas tu būsi, kad izaugsi jeb Bērnudārza noslēpums

Starobiņeca,Anna. Plūktiņš

Tomusks,Ilmars. Datordullā skola


Grāmatas 5. – 6. klašu skolēniem

Skrebele,Ruta. Ervīns un Bišu vīrs

KristaBetija. Kima – mana

Pulmans,Filips. Putekļu grāmata. Otrā daļa Slepenā kopiena


Grāmatas vecāko klašu skolēniem

Avotiņa,Daina. Ceļā

Kancāne,Egita. Syltuo mola

Ness,Patriks. Nazis, ko neatlaist. 1. daļa

Rūmnieks,Valdis. Sudrabiņš

Svīre,Māra. Bailes no dziļuma

Vinogradova,Laura. Izelpas

Ziedonis,Rimants. Pastaiga

Ketnere,Keita. Divkosības akadēmija. 5. daļa


Nozaru literatūra

Aunīte,Iveta. Emociju pētnieki

Fābere,Adele. Kā runāt ar bērniem, lai bērni klausītos un kāklausīties, lai bērni runātu

Ivicka,Jekaterina. Aiz bezgalības robežām


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru